XMC Major (rtd) Ramli Ab Rahim The Doer

Thursday, January 8, 2009

X-Mass Comm - Comments Preserved 08012009

Add a Comment
At 1:00pm on January 8, 2009, Jaafar Sabudin said…
Salam, terima kasih, memang aku putus kasih ngan dia sejak korang kuar dari Masscomm, den perlu sambung kasih tu kembali, den memang tak tau apa apa plez tolong den jejak kasih ngan Mirza.
Kita perlu tolong bang kalau dia ada masalah.
Comment Back View Thread Delete Comment
At 8:22pm on January 7, 2009, Major(rtd)Ramli Ab Rahim said…
Ur flower is so big. Tak muat nak masuk bakul. salam.
Comment Back View Thread Delete Comment
At 8:21pm on January 7, 2009, Major(rtd)Ramli Ab Rahim said…
Salam
xmcoverload.blogspot.com diiklankan dalam skot22.blogspot.com
Comment Back View Thread Delete Comment
At 6:35pm on January 7, 2009, Jaafar Sabudin said…
Asalamualaikum, Hehhehe di mana ya aku kenali mu, yang aku kenali koley besau penuh ngan kopi O tu ajer dongg hehheh,
Nak tanya kabar dimana kah menghilangnya Mirza aku merindu nya
Comment Back View Thread Delete Comment
At 9:54am on January 6, 2009, marzita abdullah said…
aminnn...tkasih en zubli..

alamakkk...saya baru pencen petik teh ni..tokeh kebun teh kata saya takde seni memetik daun teh..nanti g cari kat carrefour kot ada teh dalam kotak noo...
Comment Back View Thread Delete Comment
At 3:58pm on January 5, 2009, marzita abdullah said…
tkasih en zubli..scorpio yea..tahniah
Comment Back View Thread Delete Comment
At 2:37pm on January 5, 2009, Major(rtd)Ramli Ab Rahim said…
kat man tak muncul tu?
bog mana satu?
xmcoverload?
Comment Back View Thread Delete Comment
At 2:23am on January 2, 2009, Major(rtd)Ramli Ab Rahim said…
Salam dinihari

anta lam tanam
Comment Back View Thread

No comments:

Post a Comment

I appreciate your visits and comments here.